onsdag 13 april 2011

Saknaden av dig kom över mig igår igen.
Kändes som om någon stack mig med en kniv i mitt hjärtat.
För det gör ont
Saknaden av dig gör fruktansvärt ont
Vill bara känna din närhet
Love!


Blev sjuk igår, somnade utslagen i sängen när jag tvingat mig hem från något jag ville vara med på.
Sov från halv tre till halv åtta på kvällen. sedan somnade jag halv tio igen och sov till tio i morse. Hm.. jag behövde nog sova kanske? Feber fri idag så imorgon gör jag ett nytt försök. Då ska alla små saker tas upp. Blir en jobbig dag. Tur att jag har A och A har mig! Håller tummarna för att de ska gå så bra det kan gå!


Nej nu måste jag nog sova så jag orkar med morgon dagen. Lång dag ska åka hemifrån 8 på mmorgonen och kommer inte hem fören på kvällen..
Såå.. natti!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar