onsdag 31 oktober 2012

Tandställning och vänskap!

Idag har jag sovit länge! Gick upp klockan 13.00. Vknade nmligen vid 10 med världens mensvärk och en jädra tanvärk. Gick upp för att äta en banan dock så har jag så ont i mina framtänder så jag kna inte bita med dom. Känns som någon sätter knivar i tandköttet på mig. Blää! Visst att man kan ha ont men att det gör 100 ggr ondare när jag äter hade jag inte räknat med. Fy bubblan!
Tandvärken är ju pga av relsen dom satte in på övekäken igår morse.
jag var överlycklig hela dagen för att det inte gjorde ont. Sedan senare på kvällen som kom smärtan smygandes. Usch! Men vet ni vad. Det går faktiskt över! :)




Efter tandläkaren igår åkte jag och tog en kopp kaffe hemma hos finaste och bästate P. Har saknat henne som sjutton. Allt känns så lätt med henne. Inga konstigheter och man kan vara precis som man är. Tycker om den tjejen starkt alltså! :)
Vi kan verkligen prata om allt och har så sjukt kul ihop! Äkta vänskap!



Nej nu ska jag gå ut med hundarna sedan åka och klippa klorna på Julia och åka och handla.
Peace/
Tess






















2 kommentarer:

  1. Jag ska snart sätta in räls..låter inte bra att det gör så ont. Hur gammal är du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är 21! Att sätta in själva relsen gör inte ont men sedan så gör det ju ont i tänderna eftersom relsen gör så tänderna flyttar på sig. Det är ju något som inte är naturligt för tänderna. Efter ett tag vänjer dom sig och man har inte ont bara i början av dom gångerna man spänner tandställningen tror jag.

      Radera