fredag 26 oktober 2012

I'm back!

Don't stop believin'
Hold on to that feelin..

Idag är jag så himla lycklig! Allt känns bara så bra! Det känns som berg och dahlbanan börjat dala ut. Fortfarande mycket i skolan men när allt utanför skolan känns bra och fungerar så är jag nöjd! Jag är tillbaka igen, den där glada, harmoniska tjejen som älskar att njuta av varje sekund med dom som älskar mig och får mig att känna att jag är någon! Tjejen som faktiskt inte bryr sig om någon tycker illa om henne. Som ingen kan sätta sig på! Förhoppningsvis fortsätter det åt detta hållet! Om de annars bara är för dagen so what! Det styrker mig i vilket Fall!

Och nu har vårat höstlov äntligen börjat! 9 dagars ledighet! Tackar jag aldrig nej till! Träffa vänner, vara med vovvarna, åka till stallet, ja göra exakt vad jag vill! :)
Fast lite plugg blir det endå! Men de känns faktiskt okej! :)

Nu är jag påväg hem till min fantastiska hund för att mysa med henne och gå på promenad i skogen, förbereda en liten överraskning innan min pöjk kommer hem! 😊❤
Älskar den killen så galet, alla hans bra och dåliga sidor! Det är äkta kärlek det!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar