måndag 8 oktober 2012

Haft en kanon lördag och söndag. Dock borde jag ha stannat hemma i lördags eftersom att jag stog ute hela kvällen och det var kallt så resulterade det i att jag blev sämre igen. Och har nu fått värdens hosta och min halsmandel har svullnat igen. Blää..! Hemma från skolan idag eftersom jag hoppades på att få tid på vårdcentralen men icke, jag måste lista om mig innan och dom hade tid/drop in först imorgon. Så jag får vara hemma imon med. Känner hur paniken börjar växa eftersom vi har hur mycket som helst i skolan nu. Och hade verkligen behövt vara där. Men men.. finns inte så mycket att göra.
Får försöka jobba med det jag kan hemifrån i stället.
Så nu ska jag snart åka ner till vårdcentralen och lista om mig. Sedan ta en sväng till apoteket.
Har dock ingen jätte lust med att köra bil idag eftersom älgjakten börjat. Men men måste man så måste man.

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar