tisdag 2 oktober 2012

Hemma idag. Så jag kanske blir helt frisk snart. Börjar dock få mer ont i halsmandeln igen. Hm.. Ringa vårdcentralen imorgon kanske? Gått med svullen halsmandel sedan i fredags. Och haft i en vecka.
Men då är risken att jag får penicillin och den mår jag alltid kasst av men men vad gör man inte.
Tvättat lite vintertröjor och fixat ned lite bilder som tidsfördriv. Måste dock åka och handla. Vill inte! Förr tyckte jag de var jätte kul att handla, nu är de en pest plus att man blir av med massa pengar. :(
Nu börjar solen titta fram lite! Gött är det! Får väl ta mig i kragen och åka till affären nu iaf. Sedan vet jag att jag kan lägga mig och slöa i soffan resten av dagen. Och det är ju inte helt fel när man är krasslig! Tjing Tjong på er!


Peace/
Tess

Snygging till hund har jag! 😀❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar