fredag 12 oktober 2012

Fredag!

Helt underbart med fredag idag. Var en jobbig dag igår, kvällen var dock bättre.
Idag mår jag lite bättre med. Så det är skönt! Dock har jag precis varit hos Tansläkaren och dragit ut en tand för första gången i mitt liv! Bedövningen började släppa redan precis efter jag gick från tandläkaren. Och nu har sen släppt Ennu mer så jag har jätte ont i hela högre gommen och tand raden. Och bedövad på höger sida fast de känns som jag är bedöva på båda sidor pga min förlamning. Så sugrör kommer bli användbart. Och jag kommer ju inte våga äta något. Rädd att de ska komma i fel sida av munnen.
Hoppas på att värktabletterna börja värka snart med! Nästa vecka drar jag ut ytterligare en tand på andra sidan och veckan efter de ska relsen in där uppe. Spännande!

Nu sitter jag hemma hos mamma och Malte och tar de lugnt. Ska nog sticka lite. Blev så sugen på det! Och sedan vänta på att hjärtat slutar jobbet och kommer och hämtar mig. Idag åker vi till Mellerud till sönd. Hundlediga är vi med. Skönt fast ändå saknar man ju lilla tok hunden!
Och på söndag blir det Hundkurs! Träna lire spår m.m. I skogen ska bli grymt kul och se hyr de går! Julia spårar ju som en tok på egen hand när vi är ute och går. Känner hon lukten av ett djur eller annat då är näsan i marken HELA tiden! Nästa Hundkurs vi ska gå kommer nog bli spår. Vilken typ av spårkurs vet jag inte riktigt än. Vi får se! :)

Ha en bra helg, för det ska jag ha tillsammans med killen i mitt liv och med goa vänner!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar