torsdag 4 oktober 2012

Sool och kanelbullensdag!

Efter att morgonen såg dyster och tråkig ut med massa ösregn så har solen nu äntligen tittat fram! Och den blås himlen! Man blir så mycket piggare när det är fint väder!
Och jag börjar äntligen känna mig kry igen! Så imorgon blir det
förhoppningsvis skolan!

Idag är det kanelbullensdag det ska självklart firas med kanelbullebak! Då nu ska jag snart åka och köpa jäst och lite annat så jag kan börja baka.

Julia fick åka till dagis idag då jag inte orkat stimulera henne tillräckligt nu när jag varit sjuk. Så igår var hon jätte jobbig, hon tiggde varje gång man tog fram mat. Vilket hon inte brukar och tyckte livet var allmänt tråkigt! Och jag förstår henne! Inte kul att ha en sovandes matte hela dagarna!

Nej nu ska jag skriva klart ett protokoll
Sedan åka och handla!

Peace/
Tess

Måste göra något åt min groteska utväxt snart! Blir tokig! Någon som har tips?! Det välkomnas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar