tisdag 23 oktober 2012

Sen en tid tillbaka!

"Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är"

Det är inte alltid lätt att börja om, ta tag i tillvaron och försöka få klart saker som jag tidigare i mitt liv inte kunnat pga olika saker som hindrat mig.
Det är fortfarande svårt att tag i allt, fullfölja det till 100 % när man är en person som oroar sig för saker och man har mycket annat runt om sig. Det blir liksom bom stop. Det går till en viss punkt sedan faller jag handlöst. Jag försöker så innerligt att inte falla, att inte behöva komma så långt ner. Men jag känner att det blir mer och mer, jag går in i mig själv mer och mer. Orkar inte med det där som jag gjorde förr. Måste hålla sten fokus på att hålla mig på en hyfsat stabil nivå. Det är inte lätt. Men jag tänker inte ge upp än!

Jag har trots allt väldens bästa sambo, hund och familj som stöttar mig! Ni är det värdefullaste jag har! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar