tisdag 10 januari 2012

Blont långt hår!



Nu har jag bestämt mig?(tror jag iallafall) att låta mitt hår bara växa. INte färga det över huvud taget. Visst jag kommer vara så hiimla snygg tills de växt ut helt. Eller inte. Men vafan, om de kan rädda mitt hår och få de att bli likadant som innan jag började färga det så är det nog värt det.
Och jag saknar mitt lååånga blonda hår! Korkad jag var som klippte av mig det.
Men så går de om man färgar sönder håret så de blir så slitet att man knappt ser håret från topparna och 2 dm uppåt. De var inte mycket till hår!
Men nu måste jag peppa mig själv till att INTE färga håret. Vet inte hur jag ska lyckas. Men jag ska försöka iallafall.
Så nästa vecka ska jag till min bästaste frisör och toppa håret. Så det växer ennu snabbare än va det redan gör :)

Sedan kan jag ju försöka trösta mig med vin. Ååh livets dryck. Ett glas vin om dagen är helande!
Jag lovar!
Så nu för en stund sedan anlände jag och p hemma hos honom efter ett par dagar i göteborg hos Mamma. Så första glas vinet är snart avklart.
Snart ska jag göra Tacos tills p kommer hem och då blir de mys med mat och vin och ljus!
Och de bästa av allt. Det är snö här! I love it!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar