fredag 13 januari 2012

Frukost..

..är något av det godaste jag vet! 
Har vaknat flera gånger i natt och varit vrål hungrig, men för lat för att gå upp och äta.
Och nu äntligen sitter jag här med en go kopp kaffe och Åkes Hönökaka med smör med havssalt och skinka på. Mums!
Jag vet inte, men idag smakade kaffet alldeles ljuvligt. Och de är samma kaffe som jag druckit alla
andra dagar. Jaja de är ju inte fel! 
Jag menar det är Fredag den 13de idag. Så då sägs det iallafall att man ska ha otur.
Känns ju kul när jag ska ställa mig och göra klart tårtan sedan som är första gången jag gör.
Men om den inte blir bra kan jag ju alltid skylla på att de är Fredag den 13de udag! :)

Om ca en timma ska jag gå bort till brukshundsklubben med Julia och träffa Jessica och hennes fina vovve Nuka! Så ska dom få leka lite :)
Men först öta upp frukost och göra klart hallon mousset. =)


Hoppas ni får en bra fredag och ingen otur.
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar