torsdag 18 oktober 2012

Torsdag!

Yepp! Veckorna går fort. Fredag i morgon igen! Gött är det! Blir en lugn hemma kväll! Eftersom min trötthet är extremt, något är ju fel.. Sover minst 8 timmar på natten, sover på bussen till skolan, sover på bussen påväg hem från skolan, igår sov jag 1 timma när jag kom hem från skolan och sedan la jag mig tidigt.
Visst att jag kan vara trött men inte såhär! Hm.. Ringa vårdcentralen och boka ny tid igen!
Idag är det en rätt rolig dag i skolan halva dagen svenska, som jag älskar sedan jobba med ett FN grupparbete. Dock ska jag till tandläkaren efter skolan och dra ut en tand till. Så kommer gå med en bortdragen tand på höger sida och en på vänster sidan
Leva på flytande föda ett tag, I think! Får se de som en bantningskur ;)

Igår började Julia löpa. 2a gången iår. Så idag ska jag köpa nytt tik skydd eftersänder gamla är alldeles för litet. Så de e bara att se fram i mot ett par veckor att torka upp blod och sönderrivna bindor eftersom hon inte gillar att ha på sig tik skyddet så tar hon av dig och biter i sönder bindorna. Jäkla hund! ;)

Ha en bra torsdag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar