fredag 19 oktober 2012

Fredag!

Så skönt med Fredag idag! Längtat hela veckan efter denna dagen.
Och jag är överlycklig för att jag inte har någon tandvärk från igår när jag drog ut en tand.
Men sedan är det nog något annat fel på mig, infektion i kroppen eller något. Fortfarande lika trött, svullen halsmandel och mår lika illa, fast imorse var det värre än vanligt. Igår kväll hade jag även frossa. Så jag har tagit mig äran och stannat hemma från skolan idag för att nu åka ner till vårdcentralen som har drop in tid och sätta mig där. Sist tog de 3 timmar så vi får väl se om de är mindre väntetid idag.
Denna gången måste dom bannemej komma fram till något. Testat tänkbara grejer som kan orska trötthet och illamående utan resultat så nu är de deras tur att fixa detta!
Julia får stanna hemma eftersom jag inte vet hur lång tid det tar. Inte kul för henne och sitta i en bil i 2 timmar lixom.

resten av dagen ska jag spendera med Julia och min älskade pojkvän. Eller ja, hela helgen ska jag spendera ihop med dom. Mina underbara!

Ha en go fredag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar