torsdag 4 oktober 2012

Trött och tjock?!



Hm.. Ja tjock vet jag väl inte visst att jag har en del skinn/fett som jag inte borde men trött det är jag! Jag har ju även varit tjock en gång i tiden! Så jag kanske år sjuk?! Men jag vet inte hur många gånger jag har varit på vårdcentralen och tagit prover för att få svar på var ifrån min trötthet kommer och jag får samma svar varje gång "du borde vara pigg som bara den. Dina värden är toppen" öööh.. Okey.. Är det därför jag måste sova middag typ varje dag och är helt död efter att jag varit i skolan eller städat hela huset eller bakat? Jo men visst.. Jag fattar inte vad set är för fel på mig. Och vet ni? Det är fruktansvärt frustrerande eftersom jag inte orkar göra lika mycket som mina vänner och min pojkvän!
Bara av att gå på släktkalas kan få mig att bli helt slut. Såhär är alla mina dagar och har varit i flera år! Jag kan bara säga att man känner sig såå lat och det tynger ner mig gräsligt mycket! Den som en dag hittar lösningen på min trötthet ska få någon välförtjänat! För att leva såhär är inte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar