måndag 29 oktober 2012

Tråkigaste måndagen på länge. Piss väder ute! blåst och regnat hela dagen. Skönt dock att ha lov då och slippa åka iväg till skolan.
Men promenad med vovvarna måste man ju endå gå. Men då är det bara att dra på sig regnkläder och stövlar och grejer :)

Sitter just nu och förbereder mig inför morgon dagen. Ska nämligen sätta in min tandställning där uppe och om ca 2 månader ska dom sätta in tandställning nere med.
Nervöst! Och lite jobbigt. Vet inte alls hur det kommer förändra min vardag. Ifall de kommer bli kämpigt i början pga andra saker. Men isåfall får jag bara bita ihop och försöka. 2 1/2 år sedan är det över. Och det man får tänka på är hur bra det kommer bli när det är klart. 2 av 4 tänder är även dragna, pga att det är för trångt i min mun.
Typiskt mig att bestämma mig för att göra saker sedan när det är så nära inpå då jag ska genomföra det, så blir det kaos och nervositeten blir gigantisk.
Som tur är har jag väldens bästa pojkvän som alltid finns där för mig och stöttar mig. Och även min familj så klart!

Nepp, nu kommer snart hjärtat hem och då blir det varm oboy och mys!
Peace/
Tess


Här kommer lite bilder ifrån gårdagen! Vaknade och det var massa frost ute! Så fint!
Tog dock inte så många bilder då batteriet dog :(





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar