torsdag 11 oktober 2012

Ny bästa vän!

Japp jag har fått en ny bästa vän, cocillana! (Hostmedicin) min hosta tar nästan död på mig vissa stunder! Hostar så jag inte kan andas! Buhu!
Nu sitter jag i alla fall på bussen påväg till skolan! Försov mig! Ovanligt! Fattar inte hur jag lyckas! Måste se till att få upp innan Pierre åker till jobbet för jag somnar bara om annars! Idag vaknade jag inte ens av att klockan ringde! :S
Idag blir det en lång dag direkt efter skolan ska vi kommunledamot möte med klassen!
Och imorgon ska jag upp tidigt, lämna in bilen sedan till tandläkaren och dra ut en tand! Nervös som fan är jag! :( sammanlagt ska fyra tänder dras ut eftersom det är för trångt för alla i munnen och så ska det fixas innan jag sätter in min reläs v.44. Så förbereder mentalt att jag ska ha räls i 2 år fram. Ska bli spännande men lite jobbigt. Men guud så bra det kommer bli efter! :) det är så man får se det!

Ha en solig och bra torsdag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar