måndag 1 oktober 2012

Mys kväll!

Ligger nerbäddad i Soffan under våran underbara värmefilt med tända ljus och en kopp te! Tredje koppen idag! Har inte mått bra för fem öre idag!
Vaknade och mådde jätte illa och var konstig i magen. Tog en kaffe sedan tvinga jag mig iväg motvilligt till skolan! Druckigt avslagen cola hela dagen! Som fått mig må bättre! Men inte fått i mig så mycket mat! Eftermiddagen skulle vi ha redovisning som resulterade med massa annat babbel och J och K som fick mig att böla av skratt trots att jag mådde kasst. Dock fick jag gå ut från lektionen två ggr för jag kunde inte sluta skratta! Puuh!
Sedan bjöd världens bästa Paulina mig på pepparmints te för hon tyckte jag behövde krya på mig lite! Såå söt! Världens goaste vän! Min andra hälft i skolan! Så tacksam över att hon finns i mitt liv!
Tog mig igenom hela skoldagen, satte mig på bussen och gick hem i regnet. Bytte om och åkte och hämta min älsklings vovve från dagis!
Sedan blev det blacurrent te och scones! Och nu exotiskt te framför tvn och kollar på xfactor!
Mår lite bättre, men får se om jag stannar hemma imon så jag blir helt frisk någongång!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar