lördag 27 oktober 2012

Lördag

Myser i soffan med våran älskade hund! Hon är det bästa som hänt mig! ❤
Kollar på step up och tagit ett glas rött i hopp om att huvudvärken ska försvinna.
Step up filmerna är något av de bästa filmerna jag vet! Har sett dom ett x antal gånger men dom är lika bra endå. Tröttnar aldrig! Man blir så glad och sprallig! Ååh❤ borde finnas mer sv. Sånna filmer. Någon som har tips på liknande filmer som är lika bra så välkomnas det! :)
När filmen är slut ska vi gå på kvällspromenad med Julia!
Hon ska få ha på sig sitt nya varma täcke som hon fick idag av Pierre i tidig julklapp! Kanske inte den snyggaste men hållbart och varmt och hela täcket är av reflex så hon syns här uppe bland skogarna! Ibland är det bra att man har en kille som bestämmer vad som ska köpas. Hade jag valt hade de blivit ett hurtta täcke. Som inte är mycket reflexer på och inte lika grovt material. Och några hundra lappar dyrare. För jag vill att det ska vara snyggt. Tänker lite för mycket på sånt ibland när de gäller Julia!
Men det är faktiskt en hund, saker och ting ska vara tåligt och anpassat för henne. Matte vill ju bara att hon ska se snygg ut! Men hur snygg är jag når jag tar på mig min vinterjacka och reflex väst? Ser ut som en uppstoppad korv så jag får försöka tagga ner det där lite. Men det är ju min bebis! Bortskämd är hon men sån är jag! Det bästa och finaste ska den man älskar ha! (Häller även pojken min)

Nähä ni.. Nu blir det att se klart filmen efter denna underbara lördag!
Det snöade även i morse, tre lyckotjut uppstod när Pierre bad mig kolla ut genom fönstret! Älskar snöö! ❤

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar