fredag 19 augusti 2011

Ingen tid för vila

Det är mycket som händer nu. Packa inför flytten om 2 veckor.
Och nu har jag precis varit på en Ridskola praktik "intervju". Så där kommer jag börja
när jag fått klar tecken från alla håll. Känns skönt att få komma ut till stall och hästar igen.
Som jag saknat det!
I helgen ska vi hämta stommar och skåpluckor till köket. Och i kväll ut till garaget,
min kära pojk ska meka med bilen.
Fram tills dess blir det nog spela sims och och sedan laga mat som är klar när
killen kommer hem från jobbet.
Plocka ur diskmaskinen också ja..
Hm.. jag har blivit en 20-årig hemma fru utan barn.
Som städar och lagar mat hela dagarna känns det som.

Alla säger att man inte hinner med något när man har barn för att man måste laga mat till
dom och städa osv..
Det är lögn!!
För allt detta gör jag redan och jag har inga barn. Så 1 unge eller ingen gör inte skillnad.
I alla fall inte i mitt fall.

Nej nu får jag sätta igång disken väntar på att få komma in i skåpen!
Peace/
Tess




Jag och Lina i Skottland! Saknar dessa tider. 

Det var då. Nu 20-årig hemmafru utan barn.. Saknar det lite!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar