lördag 5 mars 2011

Min hund hallucinerar?

Vaknade runt 7 imorse. Bra jobbet, mitt hjärnsystem har nog inte omprogrammerats till helg.
Och så tror jag att våran hund har hallucinationer. Igår satt han i soffan och kollade ut genom fönstret
och morrade jätte mycket. Vi släppte ut honom och då sprang han fram till krukorna och nosade på dom.
Och nu stog han och kollade ut genom fönstret igen och helt plötsligt skäller han en gång jätte högt. Min hund skäller typ 3 gånger om året. Inte konstigt om man undrar ifall någon tjuv försöker bryta sig in eller liknande.
Hahaha

Mår bättre idag. Gårdagen var inte alls bra. Dock har jag en underbar mamma som stöttar och torkar mina tårar när det är jobbigt.
Men skit i de. Vill att denna dagen ska bli en bra dag.
Upp till klubben sedan och städa och umgås. Och ikväll drar vi på gsr-fest.
Blir nog bra!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar