onsdag 22 juni 2011

Idag har jag först varit på lång promenad med hunden sedan ringde jag J och bestämde ett Ikea besök. Så jag tog bilen och hämtade upp honom, sedan åkte vi och hämta hans dotter hos dagmamman.
Som vanligt blev det middag på Ikea.. billigt och bra. :) T fick vara i lekrummet medans vi åt och kollade på ett skrivbord till mig. Dock hittade jag inget bra. Så jag får leta vidare.
Fick köpt mig en fotoram i alla fall.  Tänkte skriva ut tre bilder som jag tagit och sätta där i och ge till mamma.

Idag är det även 3e dagen på mitt nya rökfria liv. Eller ja ett försök till det i alla fall.
Har rökt 1 cigg idag. Jag är fan stolt över mig själv. Go mig!

Snart är det läggdags. I morgon ringer klockan 04.00. R kommer och hämtar mig 05.00 och då bär det av till Tyskland över dagen.
Nej nu ska jag nog kolla efter lite saker på internet som jag ska beställa. Får ju aldrig det gjort annars!
Och för övrigt vill jag tala om att jag saknar mitt långa hår extremt mycket, och så saknar jag min älskade tok S extremt mycket! Men snart borde allt vara klart så jag får prata med honom. Love <3


Peace/
Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar