onsdag 8 juni 2011

Jag blir helt energisk, går på spinn när jag pratar om mitt liv och andra som har haft det liknande. Jag vill ut nu till männsikor och hjälpa andra. Dela med mig av mina erfarenheter.
Hemma gör jag ju ingen nytta.
Det är jobbigt när jag vill såhär mycket. För jag vet inte vart jag ska börja..



Och vad är det som händer med alla människor runt omkring mig?
Och varför har folk så svårt att inte prata bakom ryggen på andra,
utan istället gå till den det rör sig om med en gång?
Jag blir så frustrerad. För jag kan inte förstå varför man hellre går och pratar
om ett problem med någon som det inte handlar om?
Och att ta reda på fakta, Vad som är sant och inte sant..
Det har folk också svårt att ta reda på innan dom öppnar kakhålet(som J brukar säga. haha)
Jaja, jag tänker iallafall skita i allt och låtsas som om inget har hänt.
Sedan får folk säga vad fan dom vill!


Funderar på att gå ut och fotografera lite och kasta pinne med min älskade vovve.
Solen har ju äntligen kommit fram igen. :)
Peace and love/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar