måndag 24 september 2012

Godmorgon!

Måndag morgon igen. Julia är lämnad på dagis och jag sitter på bussen påväg till skolan! :)
Haft en underbar helg! Lugn och ro! Då mår jag bra! Som sagt så var förra veckan rätt jobbig! Men nu är allt bra! Efter regn kommer solsken!
Har världens finaste och underbaraste pojkvän! Han är allt för mig! Finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar honom! ❤

Och när jag kommer till skolan så får jag träffa världens bästa Paulina! Så himla skönt och kul att ha hittat en sån underbar vän i skolan!
Det klickade direkt mellan oss! Kul att ha en vettig tjejkompis också eftersom jag nästan bara har killkompisar. Visst trivs jag med det men tjejkompisar är en endå tjejkompisar, blir en helt annan relation. Ha tjejsnack, prata killproblem, inredning, kläder osv som man inte riktigt gör med killar! :)

Idag efter skolan blir det att åka och hämta Julia sedan hem och fixa lite!
Hoppas alla från en underbar måndag!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar