måndag 3 september 2012

Legat hemma hela dagen och varit sjuk. Inte jätte kul men har sovit iproncip hela dagen så det har gått rätt fort. Nu städar vi lite för att få in nya garderober som Pierre var och köpte förut :) Tycker sånt är så kul med nya grejer och möblera och sedan få se resultatet :) sedan är det skönt att få mer plats för kläder.
Imorgon blir jag nog hemma också. För jag mår som sagt inte speciellt bra. Helt slut!
Så ikväll blir det bubbelbad och lite vin. Bra medicin! Faktiskt! Och mysigt! :)

Imorgon är det även första gången på lydnadskursen. Som tur är det bara teori så jag hoppas att jag kommer orka med det!
Saknar min lilla Julia! Hon fick vara kvar hos mamma igår eftersom kursen är ute i Torslanda så underlättar det!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar