torsdag 30 augusti 2012

Prosit!

Ja de kan man lugnt säga! Jag mår jätte bra! Men guu va jag snörvlar och nyser hela tiden! Känns ju sådär fräsch när man sitter på en buss! Så sorry! ;)

Påväg till skolan nu iallafall. Och jag och min pöjk har börjar försova oss hela tiden. Dock ställer bara han alarm på klockan. Så jag ska nog börja göra det med så kanske jag kommer upp i tid!
Hinner precis till skolan idag! :)
Och idag är de lång dag. Slutar 16.00 sedan blir de "after school" med nästan hela klassen. Ska bli as kul faktiskt! Jag gillar inte att gå ut men de här kan nog blir rätt trevligt :)

Igår var jag och L ute och red. Åååh vad jag älskar dessa Goa hästar och att rida! Jag Vill, vill, vill ha min egna Pålle! ;(
Sedan när jag var påväg hem så var det skymning. Satt och körde bil och prata i telefon med mamma. Helt plötsligt dyker det upp en stor jävla älg några meter framför mig. Som tur var körde jag inte fort! Hann bromsa, när jag var typ 2 meter innan stannade jag och såg att denna älgen inte tänkte hoppa på mig iaf. Så han vände i diket och sprang in i skogen. Puuh! Snacka om hjärtattack! Första gången jag stöter på en livs levande älg! Och mer blir de antagligen! Såhär är de när man flyttat till skogen! ;)
Sedan såg vi även en fladdermus vid stallet! :) händelserik dag känner jag!

Ha en bra dag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar