fredag 3 augusti 2012

Äntligen!

Vilket väder vi fick. Blå himmel och 22 grader. Underbart!
Upptäckte att mina ben behövde en omgång med rakhyveln om jag skulle kunna ta på mig shorts..
Så vad gör man inte. Jag menar jag ska ju faktiskt till stallet och hälsa på Patricia och hennes pålle!
Då måste man ju se lite hyfsad ut ;)

För övrigt så längtar jag galet mycket tills imorgon eftermiddag. Lördagen jag väntat på i 5 veckor nu är äntligen här. För er som missat alla mina blogg inlägg om det som sker imorgon kan jag ju berätta att min underbara pojkvän kommer hem från Thailand!
Det ska firas! Kräftor och vitt vin i massor!
Någon kommer ju lägga sig tidigt i kväll bara för att det ska bli lördag snabbare!

Kärlek!

Nej vet ni vad, nu ska jag packa in vovven i bilen
och åka och ha de trevligt med Patricia en stund!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar