torsdag 23 augusti 2012

Hemma fix!

Idag efter skolan så väntade både jag och Paulina på våra pöjkar som skulle sluta jobbet.
Så vi gick runt lite i stan och upptäckte när vi pratade att vi båda gillar hem inredning.
Vi gick och kollade i ett skylt fönster med fina muggar, skålar och lite annat.
Så ja, varför inte gå in och kika lite?
Det slutade med att vi båda kom ut med 2 påsar var. P köpte prydnads kudde och en sallads skål med salladsbestick. Och jag köpte lite annat smått och gott som jag kommer lägga upp bilder på.
Det bästa av allt var att de va utförsäljning så allt jag köpte kostade mellan 10-50 kr.
Sjukt nöjd! Vem vet, jag kanske springer förbi i morgon och köper mer muggar och tallrikar ;)

Nu har jag packat upp allt och placerat ut de här hemma.
Sedan fick jag även satt upp nya gardinerna som vi köpte i söndags! :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar