onsdag 29 augusti 2012

Onsdag och kärlek!

Slutade tidigt idag! Gick en sväng på stan med Paulina som skulle byta en tröja. Och nu sitter jag på bussen påväg hem. Härligt väder ute vilket uppskattas eftersom jag ska rida Bullen idag. Men först ska jag hem och käka sedan brummar jag iväg till Lena och stallet för att rida och ta med älsklings vovven hem!
Och efter det blir det hem och mysa med världens Bästa pojkvän! Han betyder så förbannat mycket för mig! Har inte mått såhär bra på långe! Jag orkar ta mig upp och iväg till skolan på morgonen, ser en mening med livet med att plugga och vill kämpa för att klara det! Och sedan veta att man varje dag får komma hem och träffa den man älskar och som peppar mig och gör mig så otroligt lycklig är helt underbart! Tack vare Pierre har jag fått tillbaka livsgnistan, lyckan och glädjen med allt! Jag är så glad över att få ha dig i mitt liv! Jag älskar dig över allt annat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar