fredag 10 augusti 2012

Fredag!

Nu har jag precis kommit hem efter en liten shoppingtur i Ale.
Det har inte hänt på länge. Så jag gick in på Lindex och hittade en jätte snygg svart kjol!
Ska sy upp den lite då jag tycker den är för lång. Men ååh vad nöjd jag är med den! :)
Köpte även ett vitt linne på rean. med lite knappar och så. Kommer kanske bild sedan :)
Sedan blev det en sväng till systemet och handla lite dricka :)
Men det var ju inte detta jag skulle göra idag. Fredags städning.. var det ja..
om 3 timmar kommer pöjken hem och då vill jag vara klar med allt.
Så jag ska dricka min redbull sedan dra igång med städningen, duscha
och göra mig iordning inför bilträffen i Trollhätan i kväll! :)
Ska bli kul :) Träffa vänner från Mellerud och Jönköping. Sedan får vi se vart vi hamnar i natt.
Och självklart ska Julia med! :)
Det bästa som finns i mitt liv och som hänt mig är Julia och min underbara pojkvän!
Älskar er över allt annat!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar