måndag 13 augusti 2012

Ny vecka!

Ny vecka igen. Och om en vecka börjar jag skolan. Dock har jag lite smått panik över det.
Mycket oro för vissa saker. Ska jag vara ärlig, så just nu känns det som jag tagit helt fel beslut.
Men det återstår att se. Försöker tänka på allt så lite som möjligt.
Dock är jag inte riktigt i form pga det. Humöret är ostabilt och ja, hela jag är ostabil.
Fastän jag inte vill. 
Känns dock bra att ha helgen att se fram i mot. På fredag åker jag och hjärtat ner till vallåkra för att bara ha det mysigt på fredag kvällen gå ut och käka ta ett glas vin eller två, njuta lite av att vara hund ledig. Sedan spenderar vi natten på något mysigt hotell eller vandrarhem för att sedan åka på vallåkraträffen på lördag.
Kommer bli helt underbart. Precis vad jag behöver.
Ikväll blir det te och soffhäng. Är extremt trött!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar