fredag 25 januari 2013

Fredag!

Yeey It's friday! :) lutar mot utgång ikväll men har ej bestämt mig än.
Måste ju liva upp tillvaron när man har tandvärk vet ni!
Annars blire bubbelbad med sambon!
Sitter just nu och äter risifrutti.. Och dricker kaffe.
Sedan blir det ut med vovven klä på dog och brumma till skolan. Ha så kul som bara jag och Lotta och resten av vännerna i skolan kan ha! :)

Måste bara påpeka att man blir fan inte mätt på en risifrutti. Bantning a la tandlös!
Tog mig orken och slängde ihop en vääldigt god soppa igår när jag kom hem. Kände att jag verkligen inte ville dricka en varma koppen till.
Så jag letade upp ett recept på nätet och slängde i lite vatten, mjölk, räkost, räkor, fiskbuljong, vitlök, chili och vitt vin. Gass! Den blev såå himla god. Stekta vitt bröd med vitlökssmör till med! Mumma! :)

Idag blir det nog fisksoppa med lax i. Också grymt gott! :)

Ha en bra fredag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar