söndag 20 januari 2013

Helgen

Helgen började med utgång i fredags tillsammans med Jimmy, Ellen, Christoffer och Anders. Trevligt var det! Längesedan jag var ute nu. Saknar det lite!
Dock åkte jag hem tidigt eftersom vi hade träff igår. Efter det åkte jag och D till Trollhättan och åt en äcklig pizza. haha Inte värt de för fem öre förutom att de var kul att komma iväg en sväng :)
Efter det blev de en kväll ihop med min pojkvän. Bubbelbad, vin, kex och ost och en film sedan somnade vi gott :)

Haft en helt okej helg. Lite turbulens några gånger men de löste ju sig så :)
I morgon är det skola igen. Träffa mina underbara klasskompisar igen. Och framförallt Lotta och Ellen. :) Dessutom ska jag dra en tand i morgon. Mindre spännande. Och sedan är det dax för tand nummer 2 på onsdag. flytande föda blir det denna veckan ja.. Men vad gör man inte för att bli fin?! :)

Peace/
Tess


Fredagkvällens outfit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar