söndag 24 mars 2013

Dagispappa på besök!

Ofta blir jag så stolt över våran hund! Alla tycker om henne så mycket och de hör mig glad! Idag när jag och Julia precis hade kommit hem från mamma så knackade det på dörren. Jag blev livrädd som vanligt eftersom det inte brukar komma folk hit utan att vi vet om det. Och så gick jag ner och öppnade dörren och vem stog där? Jo dagispappa. Han hade vägarna förbi tydligen och eftersom Julia inte varit på dagis på hela veckan ville han kolla läget och ifall hon kom i morgon. Men i själva verket tror jag att han saknade henne. Och efter en stund när hon upptäckte att de var dagispappa och slutade skälla blev hon över lycklig och hoppade upp på bänken och sedan i hans famn. Haha de såg rätt kul ut. Och han blev lika glad. Sikka människor man har i sitt liv endå och man blir så glad över att se hur mycket Julia betyder för en del.
Bättre hund kan man inte få! :)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar