fredag 1 mars 2013

Fredag!

Skönt med helg snart! Engelska fram till12 sedan åker jag hemmåt för att njuta av det fina vädret!
Funderade starkt på att ligga kvar i sängen i morse och just nu känner jag att de var de jag skulle gjort. Huvudet gör ont, mår illa och ont i magen! Mindre kul en fin dag som den. Tagit två treo så nu hoppas jag att värken går bättre snart.
Måste köpa en vetekudde! Det är ju så gött att ha när man har ont i magen! Synd att dom är så dyra bara.
Igår var hos tandläkaren igen, efter besöket var jag rätt uppriven inom bords pga att dom vill sätta in tandställningen i underkäken igen. Fast bara på några tänder i taget. Som att de skulle göra så jag får mindre skav?! Inte de som är problemet hur många tänder dom flyttar samtidigt utan att jag har spända muskler på ena sida som gör att de trycker i mot extra mycket.
Visst jag testar gärna så sätt.. Bara det att gå skavsår igen vill jag inte ha. Det gjorde så himla ont och jag kunde knappt äta eller prata.
Men allt är ju en kostnadsfråga naturligtvis. Så jag låter dom trasa sönder munnen lite till för att få bevisat att dom måste fixa något annat. Eller så har jag helt fel och dom rätt att de fungerar med bara några tänder i taget, men jag är skeptisk. Idag har jag iallafall lugnat ner mig lite och är inte lika "oroad" över det som igår. Men vi får väl se, nu inväntar jag bara datumet då det ska ske, den 4 april!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar