lördag 11 februari 2012

Lördag

Vaknade tidigt idag igen. Usch.. ska denna tiden komma nu då jag vaknar 8 varje morgon
och inte kan sova längre?
Fruktansvärt jobbigt är det iallafall.
Snart ska jag gå ut och ta morgon promenaden i skogen med Boss.
Måste bara få i mig lite kaffe först så jag inte somnar på vägen. ;)
Sedan så ska jag åka ner till Maxi och handla lite.
Nybakat bröd till frukost kanske?

Lina och Jimmy kommer hit om ett par timmar för operation blekning av mitt hår.
Blir spännande!
Ska bli kul att mina älskade vänner kommer hit och hälsar på <3
Tänkte gör en god middag till dom också. Och kanske någon efterätt :)
Ska kolla runt lite efter recept nu innan jag drar mig till affären :)

Hejdå brunett och Hejdå fula utväxt.
Blondie is back in town!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar