onsdag 21 mars 2012

Betydelsefulla!

Jag har mina dippar. Men för det mesta mår jag faktiskt helt okej trots omständigheterna.
Har mycket på gång i livet just nu. Det är riktigt kul.
Jag kan jag med!
Och det är tack vare min underbara familj, som jämnt ställer upp för mig oavsett vad det
gäller. Och mina underbara vänner, ni lyser upp mina dagar!
Utan er hade jag inte varit någonting!
Nu hoppas jag att allt går i rätt riktning. Och jag ska kämpa
för att det ska göra det med.
Och denna lördagen som kommer är inte vilken lördag som helst.
För då ska jag åka och hämta hem min älskade prinsessa!
Åååh vad vi ska gosa hela dagen och de ska bli så mysigt att få ha henne bredvid mig om nätterna.
Min Julia är mitt allt. Finns ingen som kan ta hennes plats! <3


Jag och Julia första veckan hon kom. 9 veckor gammal <3

Meen så liten! Har nätan glömt av att hon varit så liten :P


Julia kollar på mig när jag rider :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar