tisdag 13 mars 2012

Träning och Vår!

Nu är det klappat och klart! Nästan iallafall. Bara jag och Lina som ska gå och köpa gymkort!
Sedan ska vi träna! Ska bli så kul. Älskar att träna på gym! Har ju dock inte kunnat göra det på ca 2 år pga vissa saker! Men nu känner jag att jag kommer klara det igen så nu kör vi! :)

Och våååren har kommit! Så himla mysigt! Lovley!
Idag tog jag, Lina och Siri en promenad till triumf glass
och köpte varsin glass och satte oss i solen och njöt! Så himla skönt var det!
Ikväll kommer mamma och malte hit på besök coh ska lämna spackel.
Så ikväll ska det spacklas och imorgon ska det målas!(förhoppningsvis)
Och nästa helg ska jag hämta hem min prinsessa! Längtar såå tills dess!
Det ska bli så himla mysigt att få hem henne igen efter nästan 2 månader.

2-3 månader gammal! Min bebis! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar