måndag 26 mars 2012

Idag är det en viktig dag!

Igår var jag och min älskade mor och kollade på en lägenhet till mig. Så himla fin var den!
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo där.
En mysig liten 1:a på 37,5 kvm. Nyrenoverat kök med diskmaskin, jätte fint badrum med badkar (Jag vill inget hellre än att ha badkar där jag bor) Et snyggt stilrent vardags rum med sovalkov och fransk balkong. Och slutligen en inglasad balkong :)
Så idag ska jag till banken och prata med dom. Och jag hoppas att det går bra idag!
Detta skulle betyda sååå mycket för mig!
Det går bra nu!
Egen lägenhet(kankse) min hund är hemma och snart ska jag börja plugga!
Nu börjar livet!
Fast samtidigt vet jag att jag kommer inte känna mig såhär lycklig varje dag pga en person.
Men jag ska kämpa för att slutligen kunna vara såhär lycklig hela tiden!

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar