måndag 5 november 2012

Måndag

Jahopp måndag igen, lovet gick alldeles för fort! :( men skönt att ha något att göra på dagarna. Denna veckan är det fullt upp även efter skolan med läxor och baka tårta dom jag fått beställning på! Ska bli kul! Ska göra dekorering som jag aldrig gjort innan, spännande! Alltid lika kul att se resultatet :)

Lämnade Julia på dagis förut. Kändes inte alls kul! Saknar henne redan, min lilla vovvsing! <3

Idag blir det även lunch med S! En vän som jag inte träffar så ofta men som alltid finns där inom mig! Kul när man kan slå två flugor i en smäll istället för lunch i skolan så blir det hos S! Som bor i närheten!
Önskar man hade mer tid för sina vänner men timmarna räcker inte riktigt till när man har hund, läxor, hus att ta hand om, pojkvän och nu även beställningar!
Men that's life, I think?!
När tiden kommer får man ta vara på den istället :)

För övrigt hade jag ett bra lov, överraskning för min pöjk med bio och mys. Han är mitt liv mitt allt! Får inte glömmas bort! <3

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar