onsdag 21 november 2012

Sitter på bussen påväg till skolan. Julia är ensam hemma idag! Våran duktiga tjej! ❤
Igår låg jag hemma med mågon migrän liknande huvudvärk. Hemskt var det! Har haft huvudvärk i princip varje dag till och från i en månad nu. Hm.. Ska ringa och beställa läkar tid och kolla upp det! Huvudvärken förstör hela mitt liv. Klarar inte av att gå till skolan, orkar inte sköta hemmet eller hunden! Känner mig
hopplös! Orkade i allafall ta mig ut på en promenad med Julia igår kväll och tränade lite. Så duktig har hon blivit. Lyssnar jätte bra och ja som dom sa på dagiset igår en helt fantastisk hund och go på alla sätt. Lycka! Hade lika gärna kunnat få en hund som var tvärtom och jätte jobbig. Har varit skönt att hon varit så lätt lärd och snäll eftersom de är min första egna hund. Och har dessutom aldrig haft en valp innan. Bara vuxna hundar!
Tur jag har Pierre nu när jag mått dåligt och haft så ont i huvudet. Han hjälper alltid till och ställer upp och tar Julia! Bättre kille får man leta efter! ;)

Peace/
Tess






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar