tisdag 6 november 2012

Visst att jag är bilintresserad men när det är morgon och dörrarna är fast frusna och jag har bråttom och bara får upp passagerare dörren så är jag inte så smart och vet att det går att starta bilen(så den ska bli varm) utan att trycka ner bromsen(automat) och när jag sedan har parkerat och ska låsa bilen så funkar det inte.. Vafan! Två samtal till min pojk pga bilen. Och slutligen var ena dörren inte stängd ordentligt då jag försökte öppna den när dörren var fast frusen. (Pierre frågade om dom var stängda.) och då kom jag på juste så kan de va så jag stängde den och simsalabim bilen gick att låsa. Hm.. Kan inte annat än att skratta åt mig själv!
Nu Sitter jag iallafall på bussen påväg till skolan. Blir lite sen pga allt krångel men that's life! ;)
Kom med direkt bussen iallafall så det går lite snabbare.

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar