fredag 13 september 2013

Helg!

Så skönt med helg! :) dock har jag varit hemma i två dagar pga huvudvärken. Men de ska gå över! Jag ska fan kämpa för att fixa detta!
I eftermiddag har jag målat lite på vetrinskåpet! Det börjar ta sig! Men de är en del kvar! 
Nu ligger jag och vilar lite för huvudvärken kom tillbaka. Vet inte om de var målarfärgen, börjat måla med en ny färg som luktade lite mer. Så kan ju vara det! Hoppas jag slipper att ha ont ikväll. 
Jag ska mysa med min älskling som inte varit hemma på hela veckan, onyttiga ska vi också vara. Middagen blir pommes, chicken nuggets och bearnaisesås! Nomnomnom! 
Sedan skulle Carro och Lisa komma! :) 

Imorgon kommer mamma och hennes gubbe och svärmor hit! Vi ska riva vägg(killarna då förståss) och måla bord och stolar! Grilla de största hamburgarna och på kvällen blir de kräftor och vin och massa trevligt! Ska bli mysigt! :) 

Ha en underbar helg! 
Peace/
Tess




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar