tisdag 3 september 2013

När ska de ta slut?

Gick upp imorse, var övertrött! Hoppade in i duschen, åt frukost och sminkade mig. Och så kom såklart huvudvärken smygandes! Nu ligger jag i soffan, min tå har somnat, yrseln har kommit och även illamående och jag hoppas att jag kan åka till skolan inom en timma!
I eftermiddag ska jag som tur är till kiropraktorn! Hoppas så innerligt att han ska kunna hjälpa mig med min huvudvärk och yrsel i slutändan! 3e gången idag.. 
Vill inte leva såhär! Det är så fruktansvärt jobbigt! Jag vill bara må bra!! 

Ikväll hoppas jag att Sofie kommer hit och håller mig sällskap! Min kära man ska jobba nämligen! 
Det är så kul att jag och S har löst alla våra oklarheter! För vi har ju så himla kul ihop! Och nu bor vi närmre varann också! :)

Hoppas alla får en bra dag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar