onsdag 18 september 2013

Största önskan!

Ja min största önskan just nu och har varit ett tag är att bli av med min huvudvärk och yrsel. Det blir bättre och bättre efter varje g¨ng hos kiropraktorn. Men jag behöver bli bra NU! För att klara av skolan. Kan säga att jag har ett häfte på 10 sidor att läsa till imon men jag kan inte ens koncentrera mig på texten på ett tv program. Så de häftet kommer jag ju inte fixa läsa till imorgon. Just en sådan här grej är så irriterande. Hur svårt ska de vara att göra en sådan enkel grej som att läsa, för mig är de omöjligt med denna huvudvärken. Då kan ni tänka er hur mycket jag får in i huvudet när jag är i skolan en hel dag med huvudvärk, inte e det mycket iallafall.
Vill bara ge upp men min kämpar glöd och mitt jävlar anamma låter mig inte ge upp än. Men ibland så är de svårt..

Så ja, vad ska man göra resten av eftermiddagen och kvällen? allt är ju jobbigt pga huvudvärken. Gaah!
Jaja får väl försöka orka måla dom sista stolarna eller något! ;)

Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar