fredag 11 oktober 2013

Love!

Idag kom jag hem, allt var som vanligt eller i dörren möttes jag av en väldigt glad och kärleksfull pojkvän och jag tänkte att, vad kul att komma hem till det. Men nä då skulle han efter en stund ner till datorn och jobba. Så jag gick och la mig i soffan och vilade en timma. Gött var det!
Sedan gick jag ner och frågade hur det gick för honom och han var klar så vi satte oss och kollade lite recept. Och så ser vi att de kommer en bil. Och annars brukar han bli väldigt fundersam men idag så blev han inte det, konstigt tyckte jag. Så jag gick upp för att kolla vem det var som kom. Jag öppnade dörren och där står en äldre man och söker efter en Therese och jag säger glatt ''Ja, det är jag''. Och så sträcker han fram en bukett med blommor. Jag typ, ''Jaha okej, ah tack så mycket''
Då hade min älskade köpt blommor till mig. Söten! Älskar honom något fruktansvärt! <3
Tack mitt hjärta! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar