torsdag 31 oktober 2013

Värk!

Har haft en helt okej dag. Med trevligt sällskap på Ikea. Dock köpte jag inget! 

Men självklart får man inte ha det trevligt och bra hela dagen! För nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk och vill mest sova hela kvällen/natten och vakna imon pigg och välmående! 
Men det funkar ju inte riktigt så! Så när jag är kapabel till att koncentrera mig lite så ska jag fortsätta att kolla på Elsas värld! Började se ett par avsnitt igår och jag fastnade direkt! Haha vad jag skratta, ibland blev man nästan nervös för vad hon skulle göra! :P

Min älskade man ska jobba över idag så jag blir ensam ett par timmar till! Och imorgon är det fredag! Vet inte vad jag ska göra mer än den vanliga fredags städningen! Så de återstår att se vad som händer! :) 


Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar