måndag 21 oktober 2013

Ny vecka!

Mannen min har börjat jobba igen efter sin vistelse hemma med värk och annat jobbigt! Glad för hans skull att han mår bättre! <3
Jag själv mår helt okej idag! Ångesten att inte veta när jag får några pengar igen är obeskrivlig. Jag känner mig mest helt värdelös som går här hemma utan ett öre, behöver be om hjälp av min mamma och sambo att betala mina räkningar tills jag kan betala tillbaka. Mitt liv är bättre än någonsin, jag har världens bästa kille och hund! Så egentligen finns det inte rum för att klaga. Men att inte veta hur man ska klara sig ekonomiskt är sjukt jobbigt. Det tär på en, man blir deppig och känner sig så kass!
Men snart ska jag inte behöva känna så längre! Snart kommer allt ordna sig och bli bra, och JAG ska snart bli bra för det har jag lovat mig själv! 
Men vad vore en väg utan farthinder? Antagligen rätt tråkig!

Nu ska jag ta och lite mat till mig själv! 
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar