onsdag 7 december 2011

Idag är jag trött. Vet inte varför, men det är jag iallafall.
Varför är det så att man vaknar vissa dagar och är så trött att man gå runt som en zoombie.. gäspar så mycket att man nästan sväljer allt i ens närhet? Och andra dagar vaknar man och är hur pigg som helst och vet inte vart man ska göra av all energi?
Hm... skumt! Sömn och trötthet har alltid varit skumt för mig. Man är trött men kan endå inte sova?
Hur går det ihop?
Och att man inte kan sova oavsett.. dag ut och dag in. Medans andra somnar så fort dom lägger huvudet på kudden? Det är orättvist. Jag hade varit överlycklig om jag var sådan. Slippa ligga vaken halva nätterna.
Det är de värsta som finns!


Här kommer iallafall lite bilder ifrån gårdagens promenad med Julia :)
Och lite från lägenheten.


















1 kommentar: