söndag 11 december 2011

Söndag..

igen, och ny vecka imorgon igen. Usch vad jag hatar att helgerna går så himla fort!
Jag hatar det! Igår så var vi på julbord som sagt, det var super trevligt!
God mat med skönt folk!
Idag har jag varit i stallet, ridit Donna. Gick bra :)
Sedan kom älsk och hämtade mig och körde hem mig för att jag skulle hämta Julia och
sedan ta en promenad till garaget där Marcus och Pontus varit och hämtat mat. Gott var de! :)

Nu har ja dock myst ner mig i soffan med täcke och Ben & Jerry's som jag ska gotta mig
med nu framför tvn. Eller om jag hittar något kul på datorn och kolla på. För jag mår nämligen
inte så bra. Mitt ansikte typ kokar, och jag fryser och är varm om vartannat.
Ögonen svider och känns grusiga och jag känner mig allmänt slö och trött.

Hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag!
Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar