onsdag 28 december 2011

Nyårslista!




Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands utan mamma, Flyttade till en annan stad, Skaffat egen hund. 

Har du några nyårslöften?
Att försöka lugna ner mig och inte förhasta mig in i saker och ting.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Vilka länder besökte du?
Skottland, Danmark, Tyskland och Norge

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25 Juni och 1 September

Största misstaget?
Flytta ihop med mitt ex.

Bästa köpet?
Räknas hunden? Annars min MacBook.

Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen, kläder och köpa grejen till en viss person.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Marcus. Min hund och Hästarna 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Alla Melissa Horn låtar, Purple eyez(tror den heter så)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm.. början av året var katastrof. slutet av april och framåt var jag riktigt glad!

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit i stallet hos hästarna och träffat mina vänner och skrivit mer.

Favoritprogram på TV?
Pojkvänsakademin och Fråga Olle. Haha

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Grillade vid havet med min älskade vän Mikaela sedan var vi hemma hos mig och firade med ett par vänner till. Helt klart bästa födelsedagen på vääldigt 
många år. Och helt klart lyckade ''festen'' på hela året! Tack Lina, Dennis,Mikaela, Jimmy, Therese och Jonna för den bästa dagen i mitt liv på länge! <3



Jag och Mikaela på min födelsedag! 20 fyllda år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar