måndag 19 december 2011

Göteborg!

Ja nu har jag flyttat hem till mitt kära Göteborg ingen.
Jävla kaos det varit nu den senaste veckan. Vet varken upp eller ner på saker och ting.
Så nu ska jag bara ta det lugnt! Umgås med vänner som jag mår bra av och vara med min famlij.
Och med min fina hund såklart!

Vill dela med mig av en text också.
Som jag fick härom dagen av en speciell person! <3


If I could describe the things that I see, It would sound like this.
Your eyes are like diamonds in the sky.
Your smile are a river of flowers .
The long beutiful hair, falls down like a waterfall.
The way you move is like walking on clouds.
Your body is a models dream
The way you look at me makes my heart melting

This proves one things.
You are a angel


Peace/
Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar